Autoliste
Pasākumi | eXpotīcija (2010-05-22) | Atsauksmes | Calibra.lv 666

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

Pirmkārt, sāksim ar to ka gribējām startēt elites klasē uz kuru sagatavojāmies bez problēmām. Piecēlāmies laicīgi, no Rīgas izbraucām laicīgi, uzdevumu izpildijām pēc lōģikas pareizi. Bet ar to tikai nepatikšanas sākās. Pirmkārt, pārplīsa ģeneratora siksna, par laimi bija rezervē, kamēr nomainījām pagāja laiks, ļoti tuvu bija starta laika beigas. Pēc mūsu izrēķinātās starta vietas, kura atradās mežā (šeit der atcerēties septiņjūdžu mežu), aizlaidām uz šo mežu, jo gala punkts bija smuki uz ceļa mežā. Protams tur nebija neviens. Muļļājāmies, pat prātā doma neienāca, ka lāči un zaķi neies pa mežu, bet pa ceļu!! Ierakāmies mežā uz nedaudz vairāk par DIVĀM stundām!! Starta uzdevums nepatika, mazliet konkretizēt vajadzēja ka pa ceļu gāja, nevis pa mežu, kā nodomājām, izrēķinot attālumu pa gaisa līniju.. :( Tad jau viss bija slikti. Pienāca astoņi, kurus sagaidījām tajā pašā mežā, bet jau izrakušies un gandrīz tikuši uz šosejas, atvērām WAPu, skatamies... bāāāc!! :(
Nekas, rokas nenolaidām, devāmies uz tuvāko veikalu iepirkt brokastis. Paēduši brokastis ceļmalā zālītē, bijām nobrieduši visus sasist tautas klasē. Laiks jau rādīja mazliet pāri deviņiem. Devāmies uz starta vietu. Noskrūvējām riteni, gaidījām starta šāvienu. Starts, maucām aši prom. Viss notika pēc plāna, līdz mirklim, kad iegādājāmies strāvas pagarinātāju un pieslēdzām pie pārveidoitāja, tā rezultātā tas aizdegās un nobeidzās. Pazuda kontrole pār tahometru, degvielas kontroli, temperatūras kontroli, ventilāciju.. tikai rādīja spidometru un odometru.. drīzumā arī datori atdeva galus, telefonam baterija beidzās. Labi ka bijām paspējuši uz kartes sazīmēt Saulkrastos tuvumā esošos kontrolpunktu. Pie muzeju apmeklēšanas izdomāju, ka varētu iekārtas atdot uzlādē pie muzeja darbinieka :) Ļoti laipni pieņēma šīs iekārtas Velomuzeja darbinieca un arī tās mājas iemītniece, turklāt, izstāstot viņai mūsu nepatikšanas, viņa pat gribēja piedāvāt savu mašīnu, tik tur nebija strāvas pārveidotājs un esot mazliet par zemu.. Nekas, maucām tālāk uz smiltiņām, Bubuļa un Pēkas medībām un Bišu koku. Pie bišu koka saņēmām odu devu, prasījām kā labāk izbraukt ārā, teica ka tur ir vēl viens ceļš, kur tīri teorētiski, iespējams arī ar calibru izbraukt cauri. Mums nebija ilgi jādomā, laižam pa tām niedrēm laukā no meža. Viss bija ideāli,m nekur neiestrēgām, dažus kokus aplauzām un diezgan ātri tikām atpakaļ uz šosejas, lai dotos pakaļ mūsu iekārtām. Nopirkām rafaello, par palīdzību un braucām tālāk pie Šinšillām. Apmeklējuši muzeju, mašīna sāka dīvaini zuvesties, acīmredzamas elektronikas problēmas :( Palikām ceļa malā, piedarbināt vairs nevarēja.. Ilgi domājām, mēģinājām visādus drošinātājus paraustīt, kontaktus iztīrīt. Iestūmām pa kalnu, pieleca!! Tagad sāka strādāt pilnīgi viss, kas bija nomiris - mašīna, pulkstenis, ventilācija, degvielas kontrole, temperatūra un tahometrs. Bijām tik laimīgi, ka nebija laika ko citu domāt, bija jābrauc tālāk. Līdz pat finišam nekādu problēmu nebija, mašīna brauca kā bitīte, viss bija super!! Pasākums bija labs tikai dēļ tā kas mums notika pa ceļa, savādāk būtu izvērties kā pārliecinoša mūsu uzvara un nebūtu interesanti :] Bet, dēļ nesmukuma ar sākuma uzdevumu baigi priecīgs neesmu! Var jau būtu kā tā bija mūsu visu četru dalībnieku vaina, varbūt.. Paldies..

Ar cieņu, Calibra.lv 666 team
-mamuC (driver)
-oZo
-Matīss
-Robis
-Xelluc (atbalstīja mājās esot :-))
| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA     NACHOS Racing   
 4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy