Autoliste
Pasākumi | Autoliste. Pašos spēka gados! (2011-05-28) | Atsauksmes | Līgo Street Car, Inese

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

Viss sākās pulksten 2.00 apskatamies uzdevumu nekādu sakarību starp attēliem neredzam, protams par 1955 ir skaidrs, ka tas ir gads. Ap 3.00 pamodinājām otru komandas daļu. Tad nu meklējām dažādus variantus, bija doma par bibliotēkām, bet nav jau īsti skaids, kas zem mājas bildē slēpjas, tā kādus 5 piegājienus izšāvām gandrīz uz dullo, tad nu visādi mocījāmies, līdz ap 6.00 (pēc ieraksta ‘ twitterī’-ka viss jau ir atrasts, tikai jāmeklē sakarība) nāca apjausma, ka jāapskatās sīkāk kartē esošās mājas. Diemžēl visās kartēs nav redzami māju nosaukumi, un redzami ‘Kur tu esi’ tikai pie lielākā palielinājuma. Tā kā šoreiz jāsaka organizatori būs īpaši pacentušies:) Kaut kā dīvaini sanāk, mūsu skatījumā pareizā atbilde bija cita (Karlsona māja attēls-7), jo Karlsonu māja neatbilda sarkanajam punktam 9.attēlā, bet varbūt mēs ne tā redzam:) Ar 10 piegājienu atbilde ir OK, bet nekādas priekšrocības tas nedeva, jo bija jau 7 cauri.

Tad nu ap 7.30 ielādējām gpx un karti un devāmies ceļā. Principā viss bija OK, bet ir nelielas sūdzības par videoleģendu, ja skatās pēc tā, kur beidzās video, tad sanāca, ka prizmai jābūt pavisam citur nekā tur, kur tā bija nolikta-tualetē. Mēs 2 reizes bijām skatīties arī tualetē, kur nemaz nevajadzēja tai atrasties, bet durvis tai atvērt nemaz nevarēju, tāpēc pavadījām vairāk kā 1h meklējot prizmu, līdz kāda cita ekipāža atvēra tualeti un atrada prizmu nemeklējot pēc azimutiem, bet vienkārši skraidot 50m rādiusā:) Videoleģendā patērētā laika dēļ arī nepaspējām uz decibellu mērīšanu, bet neko nevar darīt:)      

Protams, kā jau visus pasākumus neiztika bez vemšanas aizmugurē sēdošajiem, jo šoreiz man šķiet mēs izbraucām trakākās leģendas un orientēšanās punktus, bet varbūt tā tikai liekas, varbūt pie vainas agrā celšanās:) 

Žēl ka diezgan vēlu atklājām, ka orientēšanās punktus var paņemt pa ceļam braucot leģendas, kad to atklājām, tad jau bija par vēlu, vairs nebija ko ņemt pa ceļam:)  Vienā leģendā diezgan interesants bija aplis pie šosejas. Laikam jau šajā rallijā vajadzēja piekopt stratēģiju, kad daļa ekipāžas tiek izmesta muzejā, otra brauc tālāk, kaut gan man tas neliekas interesanti, bet cik saprotu, tas ir atļauts, vismaz nav aizliegts. Skatoties citu ekipāžu laikus, tad tā arī tikai darīts. Mums nācās ciest no šada veida gājiena ceļot torni, jo nācās stundu gaidīt, kamēr citas ekipāžas pamestais dalībnieks rāmi lēnām nesteidzoties un ik pa laikam sazinoties ar ekipāžu cēla torni, laikam vajadzēja kādu laika limitu šim uzdevumam.

Nedaudz pievīla Tele 2 internets, jo nebija zonas pie uzdevuma „Pa pasaules pēdām” nevarējām izpildīt CSN (telefonā nav interesanti pildīt), nācās pildīt pa ceļam, kur protams pie pēdējās saglabāšanas beidzās tīkls un neiekļāvāmies laikā un nepabeidzām uzdevumu:(

Tad vēl nedaudz pārsteidzos ar uzdevuma pabeigšanu divos orientēšanās punktos, rezultātā nācās mainīt maršrutu, jo nebija jēgas braukt pēc punktiem, kurus nevar ievadīt, bet tas neko daudz nemainīja.

Šoreiz negribējās braukt pa muzejiem, bet kaut gan vēlāk secinājām, ka tomēr vajadzēja, ja gribēja savākt vairāk punktus. Visus papildpunktus 3000 iegūšanai nedabūjām, pievīla nedaudz aizkavēšanās videoleģendā un CSN.      

Lidostas offroad ar bija interesants, ja brauktu kāda ekipāža pretī, tad pasākums ar to arī beigtos, bet mums paveicās, ka nebraucaJ Tad tik atlika doties uz finišu.

Tas laikam arī šoreiz viss. Novēlam jums noorganizēt vēl tikpat daudz jauku pasākumu, varbūt ne tik trakus starta uzdevumus, nedaudz par traku tādā rīta agrumam :), bet tas nu tā, nebijām jau vienīgie, kas mocījāmies.


Paldies par pasākumu!  

 
| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA     NACHOS Racing   
 4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy