|
Nu tad īss stāstiņš no manis. Pirmajā priekšspēlē apskatu attēlus un saprotu, ka nezinu, kura būtu īstā karte. Arī meklēt slinkums, tāpēc uz dullo tiek ievadita kaudze atbilžu. Vienā atbildē esmu uzminējis 2 skaitļus no 10 un dabūnu 2 punktus. Otrajā priekšspēlē koordināšu pārvēršana problēmas nerada, bet tālāk pilots atceras skolas ģeometrijas stundas un to visu sazīmē uz Rīgas kartes papīra formā. Rezultātā 100 punkti. Trešajā priekšspēlē ap vidu sāk apnikt rakties pa www.autoliste .lv un uz dažiem jautājumiem atbilde nav pareiza. Kopā 81 punkts ir ok. Priecē, ka vienā jautājumā es esmu pieminēts. 4. priekšspēlē sudoku atrisinu gana ātri, sabakstu arisinājumu NAV PAREIZI?!?!?!? Otreiz mēģinot tas pats. Tad pārskatot risinājumu atrodu, kur neatbilst uzdevuma nosacījumiem, un trešais mēģinājums ir veiksmīgs. 90 punkti normāli. Ir pilnīgi skaidrs, ka tik dulli, lai 18 stundas vazātos riņķi, mēs neesam, tāpēc starts ir tautas klasē. No parastās komandas esam palikuši 2 es un pilots, bet ir nākuši klāt 2 jauni dalīdnieki. Uzdevumu sadalījums pilots spaida pedāļus, jaunieši skraida pa purvu, es tēloju, ka kaut ko sajēdzu no kartes un wap sistēmas, bet patiesībā esmu paņemts līdz kā talismans, kas minēts komandas nosaukumā. Jaunie dalībnieki sevi parādīja no vislabākās puses ātri skrēja, noforsēja pāris purvus/grāvjus, jau pirmajā punktā samērcēja kājas līdz ceļiem un bija paņēmuši līdz ļoti labu pārtiku. Iepreikšējā dienā vakars ievelkas līdz 2 naktī (studentu kontroldarbi, bakalauru darbi un tamlīdzīgi lasāmgabali), bet jāceļas 5:30 lai var mierīgi izkasīties un 7:00 būt Imantā. No turienes braucam uz ~Ķekavu vai tuvu tam pēc ceturtā dalībnieka (patiesībā dalībnieces). 8:00 esam gatavi varoņdarbiem atveras uzdevumi WAPā, sāku lādēt karti caur mobilo uz laptopu, tikmēr braucam uz videoleģendas finišu. Kur jau ir daži draugi - konkurenti priekšā. Kamēr čaloju ar konkurentiem un pētu kartes lejuplādes progressu, tikmēr pilots atradis sirsniņmājiņā kontrolpunktu un man klusām saka tinam. Es vācu mantiņas, bet no otras puses skaļi bļaujot Braucam, braucam izskrien jaunie komandas biedri. Kāpjam mašīnā, braucam prom un ar baudu noskatāmies, kā konkurentu komandas aizskrien nepareizā virzienā uz pļavu, kas pāriet purvā. Tālākais ceļš uz Ķekavas novadpētniecības muzeju. Pa ceļam vadu iekšā datus un netīšām nospiežu pabeigt uzdevumu, rezultātā papilduzdevums pa kāju. Pēc Ķekavas novadpētniecības muzeja labi ātri tiek atrasts VideoKP_2 finišs. Braucot pa nelīdzeno ceļu, netīšām nopiežot ne to linku, tiek piebeigts arī šis uzdevums bez papilduzdevuma izpildes. Vēl 200 punkti pa kāju. Apskatam Karlsonu un saprotam, ka 5000km ap Brandenburgas vārtiem (jebkasnuturbija) ir bikīt pa tālu šito aizmirstam. Pārlasam interviju ar Karlsonu virkne atbilžu ir skaidra, bet par dažām ir problēma. Tiek šķirstīta grāmata, bet nu tā daļēji veiksmīgi pagaidām atliekam. Esma tikuši līdz Veceņu kapiem, bet piebraucam no nepareizās puses rezultātā jaunieši dabū noskriet pāris km un noforsēt kaut kādu grāvi. Beigās vadoties uz čuju, ņuhu, poņu un papīra karti, atrodam, kā piebraukt kapiem un savākt komandas biedrus. Tālāk seko Olaines vēstures un mākslas muzejs, pēc tam meža vidus ar lūdzu cienājieties un te kaut kam ir jābūt. Pa tām garajām stigām diezgna jautra braukšana. Mājāža rikšošana notiek gandrīz labi no sākuma tanī laukumā neievērojam pelēko bembi, pēc tam tomēr atrodam, kur ir nomaskējušies orgi. Mājāzi dzenāt labi pēc 2. Sitiena pa balonu, tas paceļas gaisā un kaut kur dikti tālu aizlido, bet tomēr izdodas veiksmīgi to noķert un uzdevums izpildīts. Jūrmalas 4 muzejus ar nelielu komadas dalīšanos apgūstam stundas laikā. Īpaši Aspazijas māju, kuru pilots apgūst apmēram 5 minūtēs. Tiek apgūts videoKP1 un tad ir mazliet čakars ar varkaļu kanālu. Braucam mest ūdensmaisiņu. A tur kāzinieki priekšā. Neliels apjukums, beigās tiek atrasti orgi un mešana notiek. Tikmēr paralēli tiek dabiegta intervija ar Karlsonu. Nu jau laika ar vairs daudz nav. Ir doma, ka viens papildus punkts varētu būt Piņķos, bet viņa tur nav. Laiks sākiet uz beigām. Apskatam Karlsonu nu jau labāk netālu no Ingara. Braucam uz Ingaru, pa ceļam aizpildot CSN. Veiksmīgi aipildām nu jau 100m no autobusa pieturas. Apskatām autobusu maršrutus, atrodam vienu autobusu un nonākam pieturā tur jau kādi 4 konkurenti priekšā. Dzimst loģiska doma, ka lidojoša muca ir kaut kur virs zemes kokos nav, bet jaunieši ierauga uz skursteņa. Kamēr viņi fotogrāfē to objektu, pārējie konkurenti arī ierauga. Drusku žēl, bet ko darīt. Vadām iekšā Karlsonu, braucam uz Brazīliju. Lēnā garā skatos riņķi, kur ir orgi, pie kuriem piereģistrēties un redzu tautu ap vienu stabu tusējam izrādās, ka jāievada finiša kods. To arī izdaru. Esam veiksmīgi finišējuši. Tā kā visi ir saguruši, tad braucam uz pilota mītni Imantā, ēdam neapēstos pārtikas krājumus, pārrunājam iespaidus un noskatāmies, kā Zatlers atlaiž Saeimu. Lielākā škrobe Brazīlijā esot bijušas baigi labās tortes, pie tam 10 gab. Beigās izrādās, ka neskatoties uz visām lažām, esam Tautas klasē 6. Vietā tāpat kā pagājušajā gadā. Secinājumi. Bez kaudzes ar elektroniku sacensties par pirmajām vietām kļūst arvien sarežģītāk. Uz negluda meža ceļa vai grantenes ar pirkstu iebakstīt telefona ekrānā ir diezgan sarežģīti var uzklikšķināt ne uz tā linka un negribot nobeigt uzdevumu. Pēc tam, kad kādu laiku ar vienu roku ir bakstīts telefona ekrānā, ar otru roku TomTomā, nepatīkams pārsteigums ir, ka iebakstot klēpī esoša laptopa ekrānā nekas nenotiek izrādās jamam ir kaut kāda neērta klaviatūra un pele. TomToms precīzas atrašanās vietas koordināšu noteikšanai nav pārāk precīza ierīce.
|