Ceļojošā Deģenerātu Trupa (turpmāk CDT) dziļā pateicībā klanās organizatoru priekšā, izvietot >50 KP ar savstarpējām sakarībām jau tā nav nekāds joks, bet tā kā tā ir tikai daļa no darba, tad atliek tikai nobrīnīties par organizatoru spējām un atzīt tos par augstas klases monstriem. It īpaši jāatzīmē Gatis Mednis, kurš, ja nemaldos, ir autors nepārspējamajai WAP sistēmai, kas ir milzīgs solis uz priekšu. Kad satiksim, noteikti uzsauksim mēriņu! Neskatoties uz aizkavēm un kļūdām kvestkartēs viss bija noorganizēts vairāk nekā lieliski. Vēlreiz liels paldies!
Tā kā CDT šoreiz, aiz mums pašiem nezināmiem iemesliem, izvēlējās startēt nopietnajā pārbaudījumā - Ultra klasē, iepriekšēja sgatavošanās neizpalika. Pieminēšanas vērti fakti - bijām uzmetinājuši specializētu datorgaldu, startējot autombīļa degvielas bākās un rezervēs kopā bija 116 litri degvielas, sacensību laikā neviens komandas loceklis neatradās alkohola reibuma stāvoklī :)
Saņemot SMS par starta pārcelšanu spriedze nedaudz noplok, neskatoties uz to, ka bijām pilnīgi gatavi startēt. Spriedzi uzdzina sarežģījumi ar leģendu izdrukāšanu, kas beigās izrādījās korekti izdarāms tikai no Open Office. Ierodoties uz startu nākas pagaidīt, aizkavēšanās ar kvestkartēm. Ir sasodīti auksts vējš, bet neskatoties uz to dalībnieki ar mirdzošām acīm pārrunā gaidāmo omulīgā atmosfērā, fonā kaucot Cietvielu fizikas institūta signalizācijas sirēnai, kas acīmredzot nepacieš šādu drūzmēšanos pie namdurvīm. Kvestkartes beidzot izdalītas, startējam 02:58 AM. Pirmais kvests - Dendrārijs, tā kā Veco pili pārliecinoši sazīmēt neizdodas, tad sadalamies kur nu kurais un izķemmējam dendrāriju no viena gala līdz otram, plāksnītes sadzītas rokā, bet KP atrast izdodas tikai īsi pirms brīža, kad plinte lido krūmos. Tālāk viss vairāk vai mazāk iet no rokas, bet nepaspējam iziet iecerēto kājnieko orientēšanās kvestu, jo savādāk kavēsim regularitātes startu, taču ierodoties regularitātes startfinišā uzzinam, ka tās starts atcelts vēl par 20 minūtēm, ar ko būtu pilnīgi pieticis lai steigtos uz kājnieku orientēšanos, turklāt pēc regularitātes mums paliek pārlieku ierobežots laiks, lai apmeklētu divus obligātos muzejus, kurus draud aizklapēt mums degungalā. Regularitātes starfinišā piekukuļojam orgus ar jogurtu un uzzinam pašreizējos rezultātus, esam pirmie, milzīgs prieks, bet sākam uztraukties vēl vairāk, jo attiecīgajā brīdī mums vienkārši nākas izšķiest laiku, kamēr Enkura Taksometru Parks regularitātē nepiedalās, min mums uz papēžiem pildot kvestus, bet mēs esam spiesti gadīt.
Regularitātes leģendā pabijām 5cm no sadursmes ar žiguli, kurš teju teju ielidoja mums sānos, kas protams izsit no sliedēm un regularitātes braukšanas laikā nākas pārdomāt likteni un iespējamās sekas, kas pavisam noteikti būtu bijušas ļoti bēdīgas.
Pēc regularitātes sarotam, ka individuālais kvests patiešām ir OBLIGĀTI jāizpilda, šinī brīdī mums diemžēl uz attiecīgās kvestkartes nav izdarīts neviens kniebiens; protams, tur viss ir saplānots tā, lai tas nebūt nebūtu viegli. Esam palaiduši garām Ultra Intro leģendu, nākas braukt no Ķeipenes atpakaļ uz Ķegumu. Šinī brīdī jau mums ir skaidrs, ka viss būs slikti, viss zaudēts. Neatspringstam plānot, sadalamies pāros - viens pāris aiziet purvā atzīmēties KP Sienakaudzes centrs, otrs pāris tikmēr nobrauc Ķēpīgo leģendu. Šī kombinācija izrādījās mega-vega veiksmīga, jo Ķēpīgā leģenda pēc 15 minūtēm tiek slēgta, paspējām! Pēc Ķeguma tuneļa apmeklējuma mums palikušas nieka 3 stundas, bet vesela kaudze obligāto uzdevumu, tai skaitā Braki, Return leģenda un Kājnieku orientēšanās, ko izejot saprotam, ka laika vairs nav, jāfinišē, jo kavējums finišā mums nešķiet pieļaujams, individuālais kvests ir izpildīts, un neskatoties uz to, ka ne pārāk tālu vīd iespējas pilnībā izpildīt vēl divus kvestus braucam uz finišu. Turklāt īsto laiku atteikt spējas ir atradušas arī bluetooth un elektrību nodrošinošās ierīces. Pa ceļam uz finišu rūpīgi noslēdzam visus kvestus, ko var noslēgt. Finišā Šulcs un Līva pēc pārdomu brīža atrod sevī spēku iziet arī Tarzāna taku. Apskatamies WAP savus rezultātus - >10000 punktu šķiet neslikti, bet zinot mūsu kļūdas, neuztveram to, kā neko pārāk īpašu. Tad no neoficiāliem avotiem uzrodas informācija, ka mūsu tuvākais sekotājs ir Kabans Enkurs, kas nav mūsu klasē, bet mēs tomēr aizvien vai atkal esam augšgalā. Neticam tam līdz pēdējam brīdim, kad izlejam šampanieti pār visu klātesošo galvām Great success!
Paldies lieliskajiem CDT komandas locekļiem - Gatim Šulcam, kurš stūrēja transportlīdzekli visa kontrollaika garumā, Jānim Kollim, mūsu izcilajam stūrmanim, kurš kartes skatās LCD ekrānā ar balss vadību lai rokas būtu brīvas papīra kartēm un leģendām, Līvai Mālderei, kura bija WAP master, kā arī stratēģiskās plānošanas nodaļā (aizmugurējais sēdeklis). Mēs to paveicām!!!
dziļā cieņā
Pēteris Daknis,
CDT komandas navigācijas balss vadības kontrole un stratēģiskās plānošanas un tehniskā nodrošinājuma nodaļas loceklis.
|