J. Kur varēs saņemt muzejos atbildamos jautājumus - tikai acevo.tosteris.com, jeb būs arī kādi izdales materiāli?
A. Papīra lapas varēs saņemt muzejos. Pēc autorizēšanās muzeja kontrolpunktā jautājumi būs pieejami arī WAP sistēmā.
J. Vai leģendas uzdevumos KPi attālums līdz leģendas startam ir jārēķina nobrauktajā attālumā pēc leģendas/odometra, vai taisnā līnijā?
A. Nobrauktajā attālumā no leģendas starta pēc odometra. Var pat teikt, ka visas leģendas ir līnijas, uz kurām jāatzīmē KPi pēc vienas koordinātes.
J. Leģenda "Gruzijas kara ceļš" ir pieejama 2 dažādās konfigurācijās - tūristiem un koncesionāriem. Maršruts, šķiet, abām nedaudz atšķiras. Vai sadalījums nozīmē, ka viens variants ir grūtāks, otrs vieglāks? Principā jau pie vienas iešanas var iziet abus variantus, vai ne?
A. No lielāka ieguldījuma būs lielāka atdeve. Koncesionāri savu papilduzdevumu uzzinās WAP sistēmā.
J. Leģendas "Gruzijas kara ceļš" koncesionāru variantā komanda Apgriezties nozīmē apgriešanos par 180 vai 360 grādiem?
A. Organizatoriem ir aizdomas, ka jautājuma uzdevējs savulaik ir dabūjis nedaudz maršēt vismaz oktobrēna līmenī, līdz ar to ir pazīstams ar komandu "Apkārt griezties!". Par 180 grādiem.
J. Vai KPi 2041 kā atskaites punktu ņemt attēlā redzamo ainavu, vai govis, gadījumā, ja viņas aizklīdušas kaut kur nedaudz citur?
A. Ainavu. Bet organizatoriem ir pamats uzskatīt, ka arī govis pārāk tālu nebūs.
J. Vai tiešām ir svarīgi ierasties reģistrācijā reglamentā norādītajās minūtēs?
A. Noteikti. Pie kam a/m dokumenti, vadītāju apliecības/-u, trīsstūris, aptieciņa un ugunsdzēšamais ar derīgu termiņu reģistrācijā uzrādams kā vienots kopums un nekavējoties! Reģistrācijas tiesneša izmantošana ilgāk par minūti tiks tulkota kā reģistrācijas laika neievērošana.
J. Vai ķebļus vāc TIKAI Elite vai arī Tautas klase?
A. Ķebļus vāc pilnīgi visas ekipāžas - gan Elite, gan Tauta. Elitei ir 6 stundu handikaps, taču organizatori cer, ka spēles noteikumi principā ļauj kādu koka gabalu atrast arī Tautai.
J. Kādu zāli pīpē organizatori?
A. Organizatori zāli nepīpē, organizatori zāli dzer kumelītes, baldriānus, īpaši rūgtos brīžos arī vērmeles.
J. Vai prēmija tiek piešķirta ja ķebli var atjaunot pilnā apmērā no vienas ekipāžas atvestajām ķebļa detaļām vai ja ķebli var atjaunot no visu ekipāžu atvestā detaļu kopuma?
A. Prēmija tiek piešķirta, ja ķeblis tiek atjaunots no visām finišā pieejamajām konkrētā ķebļa detaļām. Var gadīties, ka dažas detaļas vēl ir ceļā un nāksies pagaidīt. Katra ekipāža saņem punktus proporcionāli savam ieguldījumam.
J. Vai tiešām pastāv iespēja, ka uz finišu netiks atvestas VISAS ķebļu detaļas?
A. Jā.
J. Pieņemsim, ka ekipāžai A ir 7 detaļas no ķebļa Nr. IX un 2 detaļas no ķebļa Nr. III, savukārt ekipāžai B ir 2 detaļas no ķebļa Nr. IX un 7 detaļas no ķebļa Nr. III. Cik punktus saņem ekipāžas?
A.
A = 7 * 30 (par IX detaļām) + 2 * 30 (par III detaļām) + 7 * 300 (par IX salikšanu) + 2 * 300 (par III salikšanu) = 2970
B = 2 * 30 (par IX detaļām) + 7 * 30 (par III detaļām) + 2 * 300 (par IX salikšanu) + 7 * 300 (par III salikšanu) = 2970
J. Pieņemsim, ka ekipāžai A ir 9 (visas) detaļas no ķebļa Nr. IX, savukārt ekipāžai B ir 8 detaļas no ķebļa Nr. III un ekipāžai C ir 7 detaļas no ķebļa Nr. II (pārējās ķebļu nr III un II detaļas neviens uz finišu nav atvedis). Cik punktus saņem ekipāžas?
A.
A = 9 * 30 (par IX detaļām) + 9 * 300 (par IX salikšanu) = 2970
B = 8 * 30 (par III detaļām) = 240
C = 7 * 30 (par II detaļām) = 210
J. Ekipāža nedrīkst paņemt ķebļa detaļu, ja tā nav deklarējusi WAP sistēmā atbilstošā uzdevuma izpildi. Kas šinī gadījumā ir "atbilstošais uzdevums"?
A. Ķebļu detaļas atrodamas pie atsevišķu uzdevumu kontrolpunktiem, līdz ar to mēs varam runāt par "ķebļu uzdevumiem". Kamēr konkrētais "ķebļa uzdevums" nav pabeigts, WAP sistēmā nav iespējams deklarēt detaļas paņemšanu šajā kontrolpunktā, un līdz ar to ekipāža nedrīkst to paņemt arī fiziski.
J. Viena ekipāža drīkst savākt ne vairāk kā viena ķebļa visu detaļu komplektu. Vai vispār pastāv iespēja savākt vairāk, ja vien ekipāža nepagrābj punktos vairāk kā vienu detaļu?
A. Nē. Kā norāda konstrukcija "No tā izriet, ka", matemātiski domājošiem cilvēkiem 7.7. ir aksiomas, bet 7.8 ir teorēmas, kas izvestas no šīm aksiomām uzskates nolūkos.
J. Vai var ar citiem koncesionāriem brīvi mainīties ar, cik noprotu, iepriekš WAP sistēmā reģistrētām ķebļu detaļām? Ja nevar, tad par kāda veida dalīšanos atlīdzībā ir runa? Iespējams ar to ir domāta attiecīgu detaļu neiesniegšana, lai kaitētu citām ekipāžām?
A. Nevar. Katra detaļa līdz ar tās fizisko paņemšanu un WAPisko deklarēšanu nonāk fiksētas ekipāžas rīcībā līdz pasākuma finišam un uzvarošajai ķebļa salikšanai. "Dalīšanās" ir domāta tikai un vienīgi ķebļu līmenī kā investīciju spēle WAP sistēmā. Ja ekipāža nevar finišā uzrādīt iepriekš deklarēto detaļu, tā saņem sodu par nesportisku rīcību pēc tiesnešu kolēģijas ieskatiem.
J. Kādā veidā ir paredzēts sazināties ar pārējiem koncesionāriem, lai piedāvātu jebkāda veida darījumus?
A. No organizatoru viedokļa - tikai un vienīgi netiešā veidā novērojot notikumu attīstību "Ķebļu tirgus apskatā".
Ja organizatoriem būs pamatotas aizdomas, ka dalībnieki kopumā nespēj ievērot 7.7. izvirzītās prasības, tiesnešu kolēģija var lemt par uzdevuma izslēgšanu no pasākuma vērtējuma.
J. Vai vēl var mainīt klasi?
A. Nē, varēja līdz 20. maijam.
J. Kas notiks, ja ekipāža, kura reģistrējusies Elites klasei, ieradīsies divu cilvēku sastāvā vai divi tās dalībnieki nespēs uzrādīt transporta līdzeklim atbilstošas kategorijas vadītāja apliecības?
A. Ekipāža netiks pielaista startam Elites klasē, taču saglabās iespēju startēt Tautas klasē, pēc iepriekš Tautas klasē reģistrēto ekipāžu startiem.
J. Vai vēl var pieteikties uz regularitāti?
A. Nē, varēja līdz 20. maijam.
J. Kādas varētu būt vakariņu izmaksas?
A. Zupa, otrais un saldais maksās 4.50 Ls. Apmaksa veicama skaidrā naudā.
J. Vai var atteikties no regularitātes?
A. Nekādīgi. Regularitātes startu grafiki ir akmenī iecirsti, jo mēģinājums tos mainīt liktu mainīt starta laiku daudzām neiesaistītām ekipāžām. Atliek vien nopietni gatavoties šim briesmu pārbaudījumam vai rēķināties ar soda punktiem par neierašanos.
|