Saulainajā sestdienas rītā mani nežēlīgā agrumā (plkst. 12:16) pamodina zvanošs telefons, kurā spīd burti GP. Gustavs (tas no TPPTPT) sāk runāt par kaut kādām kreklu krāsām manā mugurā. Pirmais jautājums laikam bija, "kādā kreklā tu skrēji?". Tad sekoja neliela skaidrojošā daļa, un tad pārtrūka telefonsaruna. Dīvainas sagadīšanās pēc, Gustavam vienkārši vajadzēja pajautāt, kādā krāsā man šobrīd krekls, jo, kā jau teicu, dīvainas sagadīšanās pēc, man mugurā bija TIEŠI TAS PATS KREKLS (J29).
Tad es brīdi vēl pagulēju, palasīdams, kā Papuass tviterī šausminās. Uzdevums un tas, ka pat pusaizmidzis spēju sajust vispārēju rosību ap to, saņēma mani rokās un es beidzot piecēlos. Ieraudzījis uzdevumu, sajutos kā nelaimes čupiņa. Aptuveni pusotru stundu haotiski pārraku autoliste.lv, līdz nonācu pie slēdziena, ka tas jādara sistemātiski. Ap plkst. 17 biju nonācis līdz tam, ka bija pāris atbildes, kuras itkā zināju vai loģiski izdomāju, bet kam nebija rasts apstiprinājums, un pāris, par kurām man nebija ne mazākās jausmas. Zvans Kollim, kurš nekavējoties un bez variantu uzklausīšanas atbild uz J20, ar piebildi "pats taču to leģendu sastādīju". Dotajā momentā gan vairāk viņš palīdzēt nevar, bet sola noskaidrot J18 caur saviem kanāliem, proti, jautājumā citētā paziņojuma teikuma priekšmets Kollim ir pazīstams.
Tad pavisam neviļus ieraugu, ka jautājumā par E98 cenu ir minēts E98 nevis E95. Es atbildi biju sameklējis par E95. Skatoties vēlreiz video, pamanu, ka E98 cnas tur ir atrodamas veselas divas, turklāt atšķirīgas. Nekavējoties piesienos, bet pats izrādos muļķis - dalībnieki tak automātā stūķē kaut kādu atlaižu karti.
Jūtamies pagodināti, ka par CDT ir veseli 4 jautājumi. Sākumā domāju, ka 3, bet J7 arī ir par mums. Tiesa gan, bez informācijas meklēšanas spēju atbildēt tikai uz diviem no tiem.
Paldies Kollim par diviem (jā, pēc kāda laika uz viņa zvanu atbildēja arī minētais Janzonz) atbildētiem jautājumiem, kas palīdzēja tikt pie 100p, jo atbildes uz J20 un J18 manā vadībā nekādi meklētāji nespēja atrast. Manuprāt, visgrūtākie jautājumi bija J2, J13, J18, J26 un J23 bija izteikti nepatīkams. Līdz pēdējam biju pārliecināts, ka atbilde "Blēņas, slāpē tik nost!" ir kāds man nezināms iekšējais joks (līdz ar ko, iespēams, pareizā atbilde), jo pamatojumu šādam tehniskam jautājumam uz pārējo jautājumu fona es nevarēju saskatīt. Pateicoties šim jautājumam, es uzzināju kā vispār turbīna darbojas. Jā, ja vēl kāds nezin - turbīna ir kompresors, kas padod motorā parastā, iesūktā gaisa vietā, saspiestu gaisu, nevis ar kādu mistisku spēka pārvadu palīdz kloķenei ātrāk griezties (kā aptuveni biju domājis līdz šim). Tiesa gan, pirmais auto ar turbīnu manā īpašumā ir tikai vienu mēnesi, tā kā uzskatīšu, ka šāda tumsonība ir piedodama.
Paldies par spēli (lai gan nedaudz nogurdinošo, bet desmitgades svinībām gluži piemērotu)!
-- Pēteris, CDT
|