Paldies organizatoriem un tiesnešiem, kuriem prieku dod pasākuma radīšana un dalībniekiem, kuri bauda pasākuma dienā vēl viens Autolistes pasākums ir ierakstīts mūsu atmiņās.
Kārtējo reizi realizējām savas idejas, cenšoties tās ietērpt tādā noteikumu mērcē, lai braucējiem būtu prieks braukt, savukārt domātājiem būtu pāris reizes pārlasāms reglaments, cenšoties atrast un izkost rūpīgi iestrādātos orgu ļaunos plānus.
Diemžēl arī šoreiz esam pieļāvuši kļūdas, kuru vētīšanai veltījām šo nedēļu. Atkal un atkal esam guvuši vairāk vai mazāk sāpīgas, taču noteikti vērtīgas mācības, kuru sauso atlikumu centīsimies izmantot turpmākajā darbībā.
Apkopojot dalībnieku atsauksmes par pasākumu un veicot tajās minēto faktu izpēti, neierobežoti laikā (lasi nav jāsteidz, lai nekavētos visu gaidītā apbalvošana), noskaidrojām sekojošo:
- Pasākuma Reglaments nosaka, ka priekšnosacījums Tautas klases finiša reģistrēšanai ir visi pieci reģistrēti varoņu uzdevumi:
- būtu ļoti vēlams, lai jūs būtu izpildījuši visus varoņu uzdevumus (10.lpp.);
- tad, kad būsi reģistrējis īpašā uzdevuma punktu, vari doties uz finišu (18.lpp.).
- Pasākuma nominālajā finiša laikā (28.09.2013 20:00) šo priekšnosacījumu nebija izpildījušas 5 ekipāžas:
- NPK unlimited (reģistrēti 4 varoņu uzdevumi);
- Beha un Co (reģistrēti 3 varoņu uzdevumi);
- Lūzumpunkts (reģistrēti 4 varoņu uzdevumi);
- GP Racing (reģistrēti 4 varoņu uzdevumi);
- Skandi Motors (reģistrēti 4 varoņu uzdevumi).
Diemžēl kontrollaika ietvaros šos faktus esam palaiduši garām un tādēļ labojamies tagad - ir pieņemts lēmums koriģēt izsludinātos rezultātus, veicot sekojošas darbības:
- Ekipāžām, kuras nav izpildījušas priekšnosacījumu Tautas klases finiša reģistrēšanai, tiek anulēta Tautas klases finiša reģistrēšana.
- Ekipāžām, kuras ir saņēmušas soda punktus par Tautas klases finiša reģistrēšanas kavēšanu situācijā, kad tās nav izpildījušas priekšnosacījumu Tautas klases finiša reģistrēšanai, piešķirtie soda punkti par šo kavēšanu tiek anulēti.
- Ekipāžām, kuras ir saņēmušas soda punktus par konsultāciju kā finišēt laikā, kad tās vairs nevarēja izpildīt priekšnosacījumu Tautas klases finiša reģistrēšanai, piešķirtie soda punkti par šo konsultāciju tiek anulēti.
- Ņemot vērā augstākminētās darbības, tiek koriģēti Tautas klases rezultāti:
1. | Projektam.lv | 2378 |
2. | Vatevaaa team | 2209 |
3. | Ģirts & kompānija | 2067 |
4. | Greizie Rati | 1955 |
5. | Camino | 1940 |
6. | Dāvana | 1898 |
7. | 3O | 1706 |
8. | FONONS | 164 |
9. | Jautrie gliemji | 125 |
| NPK unlimited (DNF) | 2283 |
| Beha un Co (DNF) | 1879 |
| Lūzumpunkts (DNF) | 1633 |
| GP Racing (DNF) | 1316 |
| Skandi Motors (DNF) | 566 |
- Ņemot vērā augstākminētās darbības, tiek koriģēti Elites klases rezultāti:
1. | CDT | 5632 |
2. | Enkura Pastnieks | 5397 |
3. | 3 PriedeZ | 5007 |
4. | MurTT | 4484 |
5. | VeePee Bora | 4349 |
6. | Kasieris pie lodziņa | 3440 |
- Ņemot vērā faktu, ka Elites klasei paredzētos 4h laikā veicamos uzdevumus izpildīja arī ekipāžas, kuras nav izpildījušas priekšnosacījumu Tautas klases finiša reģistrēšanai, tiek aprēķināti un publicēti atsevišķi rezultāti tikai par šo uzdevumu izpildi:
1. | CDT | 2952 |
2. | Beha un Co | 2882 |
3. | Enkura Pastnieks | 2857 |
4. | NPK unlimited | 2821 |
5. | 3 PriedeZ | 2511 |
6. | MurTT | 2374 |
7. | VeePee Bora | 2276 |
8. | Kasieris pie lodziņa | 1456 |
Atvainojamies dalībniekiem, kuriem šie un citādi starpgadījumi radīja nelāgas emocijas un pārdzīvojumus tas paties' nekad un nekādā gadījumā nav darīts ar šādu mērķi. Savukārt pateicību izsakām ekipāžām, kuras veikli informējot par mūsu kļūdām, ļāva spēli operatīvi remontēt.
Neraugoties uz apzinātajiem riskiem, arī turpmāk plānosim ātru rezultātu paziņošanu, jo mums, lai arī ir saprotams vilcināšanas iemesls rūpīga datu analīze, nav interesanta apbalvošana pēc vairākām dienām vai pat mēnešiem.
Par ierosinājumu turpmāk nelietot tik skarbu finiša laika neievērošanas sodīšanu. 3/4 reglamenta ir rakstījuši paši dalībnieki jeb mūsu pieredze. Līdz šādas sistēmas - būtiska punktu skaita noņemšanas par katru kavēto minūti un automātisku diskvalifikāciju par finiša kavēšanu virs 15 minūtēm ieviešanai daļa dalībnieku pret finišu izturējās vieglprātīgi vai pat apzināti negodīgi. Ekipāžas mēdza kavēt finišu pat līdz divām stundām, tā piespiežot gan organizatorus, gan savus kolēģus (un konkurentus) stundām gaidīt rezultātus un apbalvošanu. Lieki piebilst, ka arī kontrollaiks šīm ekipāžām nejauši pagarinājās, t.i., tās ne vien vienkārši nefinišēja, bet arī turpināja veikt uzdevumus. Ieviestais dzelžainais finiša rāmis mums un jums ļauj izvairīties no šādām rīcībām, tādēļ nav paredzama tā atcelšana.
Visubeidzot paldies par atbalstu, kritiku un labiem vārdiem! Tiekamies nākamreiz!
Cieņā, Sprīdītis.Nekur nav tik labi kā mājās organizatori
* - Vienīgā patiesā kļūda - nelabot savas pielaistās kļūdas. Konfūcijs
|