Komanda The Power of Dream
Bijām. Piedalījāmies. Vispār - patika. Tāpat kā citiem, sākumā likās baigs murgs un pēc pirmā kontrolpunkta tikām pie pirmajām atziņām. Visu, ko varējām uzzināt Lapmežciemā, uzzinājām un pierakstījām - tobrīd lāga nesapratām, ko iesākt ar tiem cipariem, bet rakstījām. Pēc mazas asas vārdu apmaiņas komanda kļuva komanda un tālāk jau sāka nākt atklāsmes. Nu, pilnīgi skaidrs, protams, viss tapa svētdien... :D Likās, ka mums laika pietiks savākt veselu čupu pirmā līmeņa KP papildpunktiem, gan pietiks laika 2. un 3. līmenim, bet rezultātā sanāca, ka divos atrastajos 3.līmeņa punktos ir X koordinātes, vienu punktu vispār tā arī neatradām (interesanti gan, kur tas īsti atradās), un vairāk jau nebija ne laika, ne vēlēšanās meklēt. Bet - uz finiša vietu takš bija jātiek! - uzzinājām Y koordināti un patiesībā - arī pašu finiša vietu no komandas biedra. Bet kāda nozīme bija paredzēta komandām? Vienīgi lai uzturētu sakarus un uzzinātu, ka citi vēl nav metuši visu pie malas? Garu Piesaukšanas Strunta (GPS) mums nebija, bet kompass īpaši vajadzīgs nebija: saulīte spīdēja un topogrāfiskās kartes mums tikpat arī nebija. Punktu atlikšanā uz kartes arī mēs šad tad kļūdījāmies par kādiem nieka pārs centimetriem, tādejādi pieskaitot nepieciešamajiem kilometriem "greznuma" kilometrus. Tas, ka organizatori ieguldījuši baigo darbu - fakts. Paldies par to! Nekas nedvesa prastumu - izdales materiāli vienkārši ekselenti! (Karte droši vien bija paredzēta tāda - mazliet dūmakā) :) Informatīvie KP arī mazajam līdzbraucējam bija interesanti, tāpat leģendas sākumpunkts Jaunpilī, nu vispār - viss bija forši, tikai mazliet par sarežģītu vai varbūt sākumā kāds varēja pateikt pāris ievadvārdus. Nu, mums piekliboja plānošana, domāju - citas vainas nebija, kāpēc mūsu rezultāts nebija ieskaitāms. Katrā gadījumā - nākamreiz gribēsim gan atkal :)
G & K
Nu mums (ekipaazha G&K) bija skaidrs, ka nekas nav skaidrs, tapeec pirmajaa pitstopaa Statoilaa uz Juurmalas shosejas tika lasiits reglaments, peetiita karte utt. kameer tika noskaidrots, kaa iziet 1. liimeni. Par papildpunktiem un citaam izvirtiibaam nemaz nedomaajaam. Peec 1. liimenja iznjemshanas un apdomaashanas tika saprasts, kaa iziet 2.un 3. liimeni un kljuva skaidrs, ka pappildpunktiem laika nav. Lielaakaa probleema bija ar lineaalu atlikt kartee punktus, jo pats riktiigi mudiijos un nejeedzu reekjinaat - rezultaataa nevienu punktu peec koordinaateem neatliku parizi ar 1. reizi - pakaasaam uz shitaadaam muljkiibaam apmeeram 2h. Faktiski vieniigaa iebilde - bija jaameklee punkts, kas kartee sanaaca pljavas viduu. Sarunaa ar Andreju, man tika ierosinaats paarskriet kaadu puskilometru pa artu lauku liidz punktam (a varbuut izkjemeet to lauku, jo ievelkot apliiti sanaak normaala teritorija, kur tas punkts var buut). Peec nelielas chakareeshanaas, man tika pastaastits, ka tomeer tam punktam var piekljuut, bet no otras puses, jo tur ir kartee neieziimeets celjsh. Taa kaa tas bija peedeejais punkts un vakars jau bija paveels, tad man praataa naaca ne tikai putnu un zveeru vaardi, bet arii domas par spalvainu neegjeri, kursh vareetu vienu otru tiesnesi satikt tumshaa stuuriitii un veikt ar vinju iipashi perversas seksuaalas darbiibas. Pac finisha uz jautaajumu "Kaa gaaja", godiigi arii vareejaam atbildeeet - "Paldies, ljoti slikti!", jo taa arii domaajaam un jutaamies peec taas mudiishanaas visas dienas garumaa. Taa ka nakts viduu sanjemot zinju, ka esam 10. vietaa, es neticeeju un speciaali zvaniiju Maarai paarprasiit. Girts, ekipaazha G&K, bez komandas, bez elektroniskas kartes, bez laptopa, bez GPS, bez laapstas, bez saprashanas par geo koordinaateem.
Jānis D & Līga & Normunds (tiesneši)
Tad nu es ar biki parakstīšu par mūsu ekipāžas gaitām.
Rīts sākās kā jau parasti ;). Piecēlos sešos, sāku taisīties, lai līdz 7:30 būtu savākti pārējā tauta, bet pēc pāris minūtēm zvana Māra jābrauc palīgā. Izrādās, ka tehnisku iemeslu dēļ galvenie organizatori nav visu nakti gulējuši. OK, atceļu strelkas tautai un braucu palīgā. Ap 8:00 jau esmu starta vietā, aizvedis nepieciešamo stuffu. Pagrozos tur līdz pāri deviņiem un ieprasos Mārai vai ta tagad man līdz regularitātei nekas nav jādara? Māra saka, ka jā, ja jau tā prasi, tad desmitos jābūt Tukumā vienam KP izliktam. Nu fiksi sazvanu savējos, savācu šos un braucam uz Tukuma pusi. No Rīgas tiekam ārā tikai ap 9:45, skaidrs, ka uz 10:00 nepaspēsim, bet nu braucam tā lai kavējums būtu ne pārāk liels. Bišķi parādām nepareizu piemēru dalībniekiem, jo ar Tiesnešu šiltēm uz sānstikliem braucam pakaļ nemierīgam dzeltenam busiņam, kurš apdzenot pat dzina pretimbraucējus no ceļa (mēs tā nedarījām :) ). Baznīcā nokavējām 20 min, meitene mums pastāsta, ka viena kompānija jau meklējusi KP :(. (Cik zinu, viņi ar Enj sazvanījās un visu nepieciešamo info dabūja savā rīcībā). Tālāk iepērkam paiku Rimi, aizbraucam uz Stajiku kā saka sadami-ogorodami un lēnām virzāmies uz Regularitātes startu. Tur mums izstāsta, ka sākumā jāņem divas SLK(slēptās laika kontroles) un parāda vietas kartē. Izmetu savus tautiešus pie piena stalažām un mīcu pats atpakaļ uz pirmo SLK. Tur jau priekšā kolēģi izrādās, ka tomēr mūsu ekipāžai paliek viena SLK. Braucu atpakaļ, pirms tam piezvanot Normundam (manā mašīnā bija vēl Normunds un Līga) un pastāstot, ka jāiet apmēram puskilometrs, jo plāni bišķi mainījušies. Galapunktā nonākam vienlaicīgi :). Mēs ar Līgu saslēpāmies aiz dzelzceļa piederumiem un GAIDĪJĀM :). Pūta samērā spēcīgs vējš, kas bišķīt kaitināja, bet vispār bija normāli, zālīte smaržoja, joki sprēgāja (sākumā :D). Ar nepacietību gaidījām katru nākamo ekipāžu un pirms tām slēpāmies, lai interesantāk (mašīna jau gan bija labi redzama, tak nolikām to ar purnu, lai vismaz uzreiz Tiesnešu šiltes nemana :). Pēc tam, kad šis beidzās bija doma piebraukt un apskatīt dabā Hiperregularitāti, taču dikti nopietni negribējām un pāris piegājienos neatraduši braucām uz Imulu pusi, pa ceļam iegriežoties Kino muzejā, ko pa ceļam pamanījām. Te apmēram arī sāka klabēt pakaļējais amortiņš, par kuru pašā sākumā domāju, ka tā ir plastmasa pakaļbamperim, kas biki atnākusi nost bija, pēc tam domāju uz pusēm par amortu un reaktīvo tjagu, bet uz beigām jau tomēr nosliecos uz amorta pusi, paanalizējot dzirdamās skaņas. Imulās apskatījos bagāžniekā un ieraudzīju ami, kā dzīvu :). Kāda stunda nesteidzīgas vīlēšanas un rakāšanās pa instrumentu kasti (kuru ņēmu vairāk ar domu, ka varbūt kādam citam palīdzību vajadzēs) noveda pie tā, ka amorts tika piestiprināts bez poņas, cik ilgi viņš tur turēsies. Kā vakars Imulās pagāja visi jau zina, nekā tāda īpaši interesanta nebija (ja nu vienīgi diskusijas par atšķirību vārdos iekniebt un izkniebt un attiecīgu tēmas paplašināšanu ;) ). Interesantais sākās svētdien pēc vieniem, kad mēs bruņojušies ar dalībnieku melnbalto karti, Enj padomiem un laipni piešķirtu GPS ar īsu instruktāžu, ka arī nosēdušos aķi un šaubīgo amortiņu piedevām, devāmies ceļā ar tekstu Tagad piedzīvojumi sāksies. :) Sākās ar.. Piebraucot pie dzirnavām (kurš mums bija pirmais punkts plānā), protams, neievēroju, kāds izskatās ceļš un pēcāk braucot atpakaļgaitā ārā, braucu pa vidu un sekmīgi atlauzu apmēram trešdaļu bampera no stiprinājumiem un kaut kādu plastmasas figņu nolauzu pavisam. Piedevām vēl no priekiem noslāpu un ar ieslēgtām gaismām gandrīz atkal palikām pie piepīpēt griboša autiņa ;). Tomēr ātri izslēdzu gaismas un startēju vēlreiz jā pieleca gan! Nu, OK, braucam tālāk. Tālāk dikti neinteresanti un vienkārši paņēmām visus punktus, izņemot tos, kuri grasījās būt paši interesantākie pēc Enj stāstītā (viņš teica, ka piebraukt tur nevarot, meklēja džipu, bet mēs vienīgie pa sitienam trāpījāmies ;) ). Ā, nē vēl trīs reizes braukājām un berzējām acis, nevarēdami atrast Lapmežciema muzeju :D. Beigās izdomājām pastā pajautāt, a pasts ciet, bet uz laukumiņa mašīna stāv un tur tante blakus. Eju, prasu viņai, vai nepateiktu, kur muzejs viņa nekā nesaka, tik smaida un velk no mašīnas ārā mūsu meklēto KP :D. Izrādās, ka to muzeja ieeju tik viegli no ielas neredz, bez tam uz zīmes norādītie 200m mums pēc odometra izskatījās gabaliņu tālāk. Bet nu pa īstam jautrība sākās pie pēdējiem diviem punktiem. 07 meklējot, sākumā iebraucām no nepareizās puses. Ceļi bija pašvaki, tāpēc nolēmām 1.6 km iet kājām, vadoties pēc GPS. Vienīgais, ko atradām, bija liela peļķe un biezoknis, tas bija no punkta apmērām 800 m attālumā. Ņemot vērā, ka GPS mežā rādīja nepārliecinoši un uz visām debess pusēm, izlēmām braukt no otras puses (pastaiga laikam vilkās kādu pusstundu, Līga gaidīja mašīnā ar ieslēgtu motoru, jo bija nedaudz vēl bail par aķi). Pēc kartes piebraucām apmērām km attālumā, ieslēdzām drošībai GPS, lai nav odometrs jāčeko. Braucām, kamēr Normunds saka, ka jāstājas, KP ir 90m pa labi. OK, izkāpjam, Normunds sāk iet GPS rādījuma virzienā, es netīšām aplaižu skatu apkārt un kaut kas piesaista uzmanību, paskatos vērīgāk KP. OK, paņemu, braucam meklēt pēdējo (Normunds pa ceļam grib mani novirzīt no ceļa, tak es ne pārak pārliecināts par savu taisnību, nepadodos un izvedu mūs ārā no meža veikli, bez maldīšanās. Diskutējot par šo tēmu, ienākas ideja krustos uzspolēt, lai var redzēt, kur atpakaļ jābrauc :). Pēdējo punktu meklējam no turienes, no kurienes Enj ieteica. Pa ceļam atrodam mežā nezkādēļ uzbūvētu akmens sienu (lielais ķīnas mūris :) ). Tālāk izbraucam uz nepieklājīgi plata ceļa un braucam pa to (turpat pamanījām palielu vanagu, kurš laikam jutās nefotogēnisks, ibo fotografēties neļāvās), jo GPS rāda tanī virzienā. Ceļš ātri sašaurinās un aizvijoties gar vienām mājām ar priecīgi rejošu suni, veikli iztaisnojas gar grāvi/upīti, pie kuras esošie trīs (vaiciktur) bērzi smuki bebra apgrauzti un nogāzti pāri. Tā kā bērziņi garāki par upītes platumu, tad nosmejam, ka bebrs velti pūlējies. Braucam pa šo nelielo ceļa gabaliņu (ap 200m varbūt), pēkšņi priekšā padziļa bedre upītes pusē. Izkāpju, paskatos garām tikšu pa ceļu (otrā pusē bija pļava, izskatījās, ka ar vieglo auto neizbraucama). OK, tieku, pēc desmit metriem vēl līdzīga bedre, tikai mazāka prasme rokā un braucu jau garām nestājoties. Vēl pēc pārdesmit metriem priekšā visa ceļa platumā ieplaka. Tāda, ka jāpakāpj ārā un jānovērtē, kur labāk nolauzt bamperi pavisam. Izkāpju, paskatos, ka tik traki nav un ja nu tiešām neies cauri, tad brauksim atpakaļ, ar ko nevajadzētu būt problēmām, ja nu vienīgi neliela piestumšana draudēja. Normunds&Līga saka avarbūtnevajag,a?, es saku spakuha, skatās, kā meistars brauc! :D un lienu lēnām iekšā. Tikko priekša bija dziļākajā vietā un biki piespiedu gāzi, lai brauktu augšā, tā jūtu, ka mašīnas aizmugure uzķeras un kāds no pakaļratiem spolē. Kaut kā neiebraucu, jo it kā nevajadzēja pēc iepriekšējā novērtējuma.. Mēģinu atpakaļ, spolē praktiski bez pretestības. Normunds saka esi mierīgs, jo pavēris durvis ieraudzīja TO. Man bija bišku mute vaļā, jo labais pakaļrats iegrimis tīri zemē, tā it kā būtu speciāli ierakts un pieblietēts. Nu, ko, plāns tāds Normunds deso pakaļ KP (atkal ap 1.5 km), es veicu maģiskas darbības, lai mašīna brauktu uz priekšu vai atpakaļ, nevis tikai jautri spolētu. Labi, ka lāpstiņa bija un dēļa gabals, ko zem domkrata palikt. Bez tam vēl uz ceļa tieši mūsu vajadzībām bija nomests divmetrīgs dēlis ar pusmetrīgām naglām :D (par naglām bišķi pārspīlēju :)). Rokos zem domkrata vietas un cenšos pacelt mašīnu. Izdodas.... mammīt mīļā... apakšā tukšs.. Līga pāris metrus priekšā arī atrod izskalojumu/bebru alu/whatever it is. Sākam prātot, vai mēs tūlīt neiepeldēsim upē ar visu mašīnu ;). Bet nu cik ta prātosi, jāparok arī. Aproku ap iebrukušo riteni un beru zemi tukšumā.. tur viņa arī aiziet. Izskatās jau, ka pilna, bet uzspiežot, viss grimst. Paveicās, ka turpat blakus zem domkrata esošā zemes virskārta bija pietiekami bieza un stingra, lai arī parakta turētu mašīnas svara daļu, kas pienācās uz pakaļējo ratu. Mēģinu likt lietā garo dēli nav atbalsta apakšējā daļā, bāžot to zem riteņa no aizmugures. Pie viena kāds pusmetrs sliktākā dēļa gala nolūst. Nolaižu tomēr lejā un mēģinu izdodas ar kādiem 5-10 nelieliem spolējieniem uzkūpināt bišķi riepu un dēli un nākamā celšana norit burvīgā gumijas aromāta un ātri klīstošu dūmiņu pavadībā. Mēģinu nostiprināt dēļa apakšgalu ar turpat atrodamajiem ķieģeļiem un akmeņiem, tak tie visi neatgriezeniski pazūd bedrē. Te ienāk prātā, ka varētu pašūpoties. Uzroku kārtējo reizi kantīti dēļa gala atbalstam, cik nu sanāk un ļauju Līgai pašūpoties uz dēļa brīvā gala, kamēr es mēģināšu nobraukt viņai kājas ;). Kāpju mašīnā un tiešām atpakaļgaitā izbraucu! (Līga tomēr pagāja malā, kājas neizdevās nobraukt..). Tālāk griežu stūri, lai priekšriteni nepiemeklē tāds pats liktenis kā pakaļējo. Pētu aizmugurē esošo situāciju, bišķi profilakses pēc baidos braukt tuvu upītei, jo izskatās, ka visa tā mala ir dikti nedroša. Līga priekšā skatās, lai es neiebraucu bedrē. Pēkšņi skatos pēc viņas sejas izteiksmes, ka bēda atkal tuvu un apstājos. Viņa savukārt man māj, lai ātrāk braucu, a man ta aizmugurē bīstamā upītes mala.. Izrādās, ka tur tāds pusiebrucis līdz pat ceļa vidum. Kaut kā izgrozījos uz šķietami droša ceļa un nu gaidījām Normundu, kurš izklaidēja mežacūkas mežā. Kamēr gaidījām, bišķiņ pieķēru ar samorezu bampera stūri, lai šis vairs vējā neplivinās, braucot. Atnāk Normunds priecīgs, jo KP nav atradis :), palicis ap 800m atkal jau un biezoknis priekšā, neviena ceļā KP virzienā. Tā kā esam stingri pārliecināti, ka iebraukuši esam tur, kur Enj uzzīmēja, sākam zvanīties. Enj beidzot izstāsta, ka viņam nav jausmas kā tur piekļūt, jo Kollis licis (a mēs ta pēc viņa norādījumiem braucam :D ). Sazvanam Kolli un noskaidrojam īsto ceļu. To arī veiksmīgi atrodam (pirms tam kartē to noturējām viens par upi, otrs par robežu, jo dikti liels bija iezīmēts un neiederējās apkārtējā vidē :) ). Nu tur vēl pāris kalni, kas laikam bija tie neuzbraucamie un kas tomēr dikti vienkārši tika pieveikti. Bišķiņ gan traucēja uz ceļa samestie eglīšu stumbri, bet nu jāstājas un jāstumj vai speciāli jāieskrienas, lai uzbrauktu, nebija. Tālāk jau viss vienkārši, paņemam KP un braucam mājās, nofočējot laimīgās sejas :). Pēc piecām minūtēm es ieminos, ka vai tik nevajadzēja piezvanīt Mārai, varbūt viņi mūs gaida.. Taču kopīgi pārcilājot atmiņā teikto, nospriežam, ka frāze ārā esat tikuši, labi, tad zvaniet, ja nu kas (aptuveni tādu to atceros) attiecas uz situāciju, kad vajadzīga palīdzība un Māra&Co jau brauc uz Rīgu. Tomēr Māras zvans vēl pēc piecām minūtēm izkliedē šaubas. Izrādās jau sakontaktēts Repše, lai brauc mūs glābt ar helikopteru :). Kad laipni atsakos, no tādas iespējas, tad Māra bišķi apvainojas :). Tā nu viss ir skaidrs, braucam mājup. Kamēr visus izkrāmēju, pats mājās ierados ceturksni pāri deviņiem. Nedaudz noguris, nedaudz škrobīgs par apskādēto mašīnu, bet visumā laimīgs par piedzīvojumu :))))
Nachos Racing
Nu tad taa - shis Autolistes pasaakums ekipaazhai ar nosaukumu "Nachos Racing" jau ir 5-tais. Vislabaak veicaas 2004.gadaa, kad tika ieguuta 2.vieta kopveerteejumaa, savukaart, visliktaak - "Maldugunii" - kad izstaajaamies ar paarsistu benziinbaaku :) Tachu CHASE ir svariigs ar to, ka tas bija atvadu pasaakums baltajam BMW, kas peedeejos gadus uzticiigi bija kalpojis kaa "atvelkamais" auto, jo shodien tas tika beidzot paardots (ak cik zheel bija no taa shkjirties, tachu visam reiz pienaak beigas). Bet shoreiz ne par beediigo :) Palasoties daliibnieku komentaarus par pasaakumu, sapratu, ka jaauzraksta arii savs viedoklis, jo dazhiem indiviidiem buutu deriigi tomeer ielaagot jauko krievu sakaamvaardu: "Poslje draki kulakami njemashut" :) Taa kaa pie CHASE finisha pasaakuma organizeeshanas mani piesaistiija jau ziemaa, par pashu sacensiibu gaitu muusu ekipaazhai nebija nekaadas skaidriibas liidz briidim, kad sanjeemaam sacensiibu dokumentaaciju startaa. Protams, no tajaa mineetajaam liidzi njemamajaam lietaam mums iztruuka lineaals, kompass un Tukuma rajona karte, jo neuzskatiijaam taas par iipashi svariigaam lietaam :) Tachu papeetot nolikumu, saprataam, ka vismaz bez lineaala un kompasa neiztikt, taapeec iegaadaajaamies tos pa celjam: koka lineaals (cena 0.12Ls) tika iegaadaats Lapmezhciema pastaa, vienkaarshs kompass (cena 2.70Ls) - Tukumaa makshkjernieku veikalaa "Pludinjshs". Karti izmantojaam to pashu organizatoru pieshkjirto - taapeec dazhos gadiijumos naacaas drusku pamaldiities. Tikliidz nostarteejaam, staajaamies malaa, lai saprastu vismaz aptuveno virzienu, tachu ar 10-15min tam bija par maz, taapeec devaamies uz nosaciito 0.KP jeb Krasta ielas "Statoil", kur tika iegaadaata kafija un saprasts virziens un galvenaas CHASE vadliinijas. Rezultaataa - braucaam uz Lapmezhciemu. Tikmeer pa celjam tika vismaz paaris reizes pa diognaali paarlasiits nolikums (kas veelaak, protams, atspeeleejas...). Ierodamies Lapmezhciemaa... protams, priekshaa jau 9.ekipaazha. Taalaak viss notiek taadaa kaa vairaak vai mazaak steigaa, kaa rezultaataa, caurumus, ta mees izkniebaam kontrolkartee, tachu koordinaatas pierakstiit aizmirsaam - tachu pateicoties atsauciigajiem Enkuristiem apmainjaa pret hintiem un tipiem taas tika ieguutas Gio legjendas finishaa. Taalaak jau viss notika vairaak vai mazaak viegli, lieki neiespringstot un nelauzhot auto. Taa nu ar riktiigu rezervi ierodamies regularitaates startaa, kur bijaam pat aatraak nekaa SLK tiesneshi... ;) Mieriigi paarpiipojot tika parunaats ar Kolli un sagaidiits regularitaates starts - aiziet! Celjsh pa pirmo videejais aatrums 75km/h... beigaas pat bija par leenu, jo lai nedabuutu apsteidzi, kuru taapat dabuujaam naacaas atmesties diezgan pamatiigi. Taa nu leenaam shkjirot regularitaates lapas un veiksmiigi pabraucot garaam abaam SLK peekshnji saprotam, ka peec neregularitaates atkal seko regularitaate ar videejiem aatrumiem! FCUK! Nu neko - tie tiek steigaa sareekjinaati, bet rodas jautaajums - ja shajaa posmaa buus SLK, pie kaa tad taa piesiesies, jo posmaa, kuraa nebija regularitaates, nav noteikts aatrums - liidz ar to nav iespeejams izskaitljot laiku, kuraa mums tiiri teoreetiski vajadzeetu atsaakt regularitaati. Tachu tas viss, kaa izraadiijaas bija lieki - jo SLK tur nebija :) Taa nu godiigi izkraameejaam peedeejo S-veidnieka liikumu un nofinisheejaam 2 min peec minimaalajaam 45min. Rezultaataa - 1mie :) Taalaak jau sekoja vairaak vai mazaak liidziiga braukshana pa Tukuma rajona celjiem, liidz nonaakam Umon startam, kur saprotu, ka kaut kas nav labi ar prieksheejo labo riteni ... protams, "miikstais" iemeties. Nu neko - nomainam uz rezerves riteni un braucam taalaak legjendas, liidz peekshnji apjaustam, ka leenaam tuvojas beigaam jau maksimaalais 12h kontrollaiks (kaa veelaak izraadiijaas, tas tika pagarinaats par 1h, tachu...), tachu veel jaapaspeej savaakt 3.liimenja KP. Taa nu griezham uz Pastarinja muzeju - viss jauki, forshs celjsh, kalnains, liikumains, ar labu granti, bez "trepes" - liidz tiekam liidz muzejam, kur izraadaas ir tikai X koordinaate!!! Te nu stuurmanim naacaas veelreiz parskriet diognaali paari, lai saprastu, ka Y koordinaate nebuut neatrodas tur, kur bija domaats braukt (legjenda, kas saakaas pie Puures), bet gan pilniigi preteejaa virzienaa! Un galvenais - liidz kontrollaika beigaam palikusi mazaak kaa 1 stunda... Nu neko - vilkaam uz gjeneraalja Bolshteina muzeju peec Y koordinaates jeb, pareizaak sakot, tikai peec kompostiera, jo finisha dislokaacijas vieta man jau bija zinaama ieprieksh ;) Taalaak, ja neskaita to, ka veel padsmit minuutes maldiijaamies, lai atrastu to Bolshteina muzeju, tomeer nofinisheejaam 10 min. pirms 20:00, kas bija muusu saakotneejais max. kontrollaiks. Taalaak jau vareeja baudiit finisha priekshrociibas - atpuusties, paeest, iedzert alu, paarunaat ar citiem daliibniekiem "kas un kaa" un gaidiit rezultaatus :) Galvenais, kas iepriecinaaja, bija 1.vieta regularitaatee. Lai arii pasaakums bija gruuts, tachu tas nebija neiespeejams. Viens no muusu "nosleepumiem" rezultaata sasniegshanaa bija tas, ka mees ne mirkli nedomaajaam par ieguustamo vietu kopveerteejumaa un neskaitiijaam punktus, taapeec tajaa briidii, kad pazinjoja par muusu ekipaazhas 3.vietu, bija drusku taads kaa paarsteigums :) Jebkuraa gadiijumaa liels paldies jaasaka organizatoriem, un, jo sevishkji, Maarai un Enj :) Cerams, ja viss notiks kaa plaanots, tad uz rudeni buus gatavs jaunais "atvelkamais" auto, tachu ja nee - tiek mekleets (labaak) stuurmanis (nekaa pilots) ar savu auto - iisaak sakot - sponsors ;) Reinis a.k.a. nFo_wORm
Piepilde no sturmana puses:) - katra zina beigas nolemt pagarinat kontrollaiku par 1h bija sakarigs lemums, bet tai bridi vajadzeja padomat ari par to ka kompenset cilvekiem, ka ir ieradusies noteiktaja laika. Jo nu 1h laika mierigi vareja izpildit vel kadu kontrolpunktu un tie jau butu kadi papildus paris tukstosi punktu. Ka saka, speles laika noteikumus mainit ir nezolidi, bet sai situacija tas ir saprotams, jo loti liela dala neieklavas 12h, tad vismaz vareja pieskirt bonusu tiem, kas ieklavas:) Katra zina nakotne rikojot tik komplicetus pasakumus, varetu ieviest ari amatieru grupu. Man jau patika, ka bija kompliceti, bet nu cilvekiem kam tas ir pirmas sacensibas bija loti pagruti saprast.
Pavēlnieki
Tātad biku par veesturi, , par autolistes pasaakumu uzzinu no Kārļa (Stuumeeji) un toreiz tas saucas Rallijs Kollis 2005, , piedalos kaa treshais ekipaažas dalibnieks kurs atbild par tehnisko pusi , jo tiek braukts ar Opeli, , peec pasaacienas paraadas veseliiiga intrese,, un doma ka jaabrauc autolistes pasaakumi ar savu individuaaalu komandu,, 2005 gada septembris notiks Malduguns,, bet diemzeel finansiaalo iemeslu deel atkrit individuaalais starts, , un tiek starteets ar komandu stuumeeji, , soreiz esmu fotograafs. .
Tagad biku svaigaaka info , , 2005 decembra beigas autolistes maajaslapaa paraadas info par autosamezglojumu, pieteiksanaas no 1 janvaara, , daudz nedomaajot - jaabrauc. piesakos tikai apriili, , komanda Pavēlnieki.. .
saakot ar 15 maija dienu tiek sakta gatavosanas autosamezglojumam, , tiek iepirkts GPS,, atlikta nauda . mekleets sturmanis.. 19 datumaa tiek noskaidrots Sturmanis - jurčiks..
20 datums, pasaakuma diena, , pieceļos ap 7 no riita tiek kautkas iekosts ,, sasmeereetas maiziites ceļam,, masiina tiek likts talismans lapsta, , domkrats, laptops fotoaparaats, Gps,, un citi nieki,,
7:40 , izbraucu no maajam, , dodos celaa pie sturmana,, tiek nobraukti kaadi 200 metri saprotu ka nav paņemts Bluetooh adapters , , nekas griežu atpaķaļ, ,
7:50 , savaacu Jurku,, mans starts riigaa ir 8:27,, domaaju ka nepaspeeshu ,,
8:15 atrodos Berģu Statoil, ,
aptuveni 8:30 ierodos Uno X, satieku stuumeejus ,, tiek izdomaats ka jaadibina apvienotaa komanda,, karlis pie registraacijas to pasaka, , bet es to pie registraacijas aizmirstu piemineet ,,
9:00 Starts, , sanemam 10*10,, ,
Braucam uz Ulmaņa gatvi ,, tiek Parkapts Csn , , zvanu stuumeejiem saku ka neekaadas ponas nav , , papiiri daudz, , nu ir dimbaa,, veel prasu lia aizdod naudu, katram gadiijumam janu sanaak vairaak par 300 km,, drosiibai.. ulmana gatvee satiekamies un saruunaajam ka jaanem KP Lex, lapmežciemaa, , taa arii daraam
aptuveni 10 - Lapmežciems pildaam uzdevumus,, štukojam ka jaabrauc uz tukumu,, nospraužam maŗšrutu uz tukumu,
pabraucam garaam KP Gio,, aptuveni 11 esam tukumaa un maldaamies jo esmu nospraudis ne to objektu,, panemam kontrolpunktu un saprotam ka lapmežciemaa neesam izduurushi caurumus,, ir PIIIIIIIII,, tukumaa redzam stuumeejus ,tukumaa tiek izdomaats ka jaanem Umon un Olah,, ta arii daram esam zemiitee un saprotam ka Umon ir aiz muguras, ,neko dariit paliek Olah,, noraadiitajaa Olah neko neredzam, , uztaisam pieturu lai pačuraatu,, nu neko, , Abu un Sown ir kandavaa,, domaats dariits, , maucam uz kandavu, , Kandavaa esam 12:30 , , Gps raada ka lai tiktu uz bazniicu jabrauc garaam kiegelim,, peecaak velvienam kiegelim, un velvienam kiegelim,, esam bazniicaa , , viena jauka ome pasaka visas atbildes prieksaa, , noveel mums laimiigu celu, , naakamo nemam muzeju ,, veelviens kiegelis,,, braucot no muzeja vellviens kiegelis jo vienvirziena cels,, nu neko, , lai piedod par 5 kiegeliem, ak šie Csn,, , 12:40 Regularitaate notiek Slampee un tur jaaierodas 13:10,, bet pagaidaam esam Kandavaa,, Braucam uz Slampi, , Parkaapjam CSN normas robeežaas, , laiciigi pamaniiti menti,, pa to laiku jurka no nezinaama numura zvana Stuumeejiem Karlim un izliekoties par Organizatoriem , prasa no stuumeejiem pareizaas atbildes,, atbildes tiek ieguutas, ,, Stuumeeji suudzas mums pa telefonu ka Pavelnieki parkapj Csn, , mees izliekoties par organizatoriem pasakaam ka stuumeejiem tiek dots sods par to ka aizvaino komandu Pavelnieki, , un ka stuumeeji paveelniekiem izmaksaas pusdienas,,
13:11 ierodamies Slampee,, braucam uz regularitaati, ,
OOO par lielu parsteigumu esam pirmie ,, aizdomas , , dabuunam lapu legenda ar paatrinaajumiem un paleeliannjumiem,, , jurka visu izreekina uzliekam GPS spidometru,, starts, ,apmaldamies legendaa nobraucam dazus liekus gabalus,, aapstajamies pie staba tur kur organizatori, ,prasam vai shis stabs domaats tie saka ka jaaa, , ir PIII PIII pIIII ,, Galiiigaaa PEEEEEE.. . Shii taču ir Hiperregularitaate,..... prasam Andrejam lai paraada kur ir regularitaate,, dodamies uz regularitaati , , 14:00 esam regularitaatee tikai nokaveetas 50 min,, Starts,, , Sho regularitaati nobraucam praktiski bez legendas skatiishanaas jo taas vagas saartaas, , laikam iepriekseejais barucis ar Subaaru, , nu ko sekojam nekur neapmaldaamies,, nobraucam regularitaati par atru 43 min .,, parkapjam Csn ciemaa kur staaveeja organizatoru Toyota MR2,, pecc regularitaates nobrauksanas ap pulksten 15:00 domaajam ko dariit taalak,, nesaprotam nav finiš piemineets, , ilgi nevaram noseedet braucam uz ENTI, , aizbraucam nu neko , , galiiigaa pee , , sāk beigties Benziins zemiites pagastaa tuvaakais tanks, , braucam pildiities,, forsi pirms mums pildaas traktors,, kas tas par skatu,, jau velk uz 16 stundu nerubijam braucam uz olah, , tur satiekam Nachos Racing, , un izskaidro ka olah ir legendas sakums ,, mekleejam legendu ar nosaukumu olah ,, Hmm taadas nav ,, braucam peec liidziigas ,, , paliidz tas ka nachos racing atraktiivi braucis un liikumos var redzet spuures unn velkam liidzi bez legendas,, sakas asfalts un Fcuk ,, ko tu neteiksi pazuud peedas sekosana beidzas ,, braucam kaukur,, opaa redzam Ford KA laikam 13 numurs sekojam,, ,aizbraucam uz jaunpili,, atkal pamaldamies,, ir dziļaaa piiiiiiii,, nenormaali reecam.. .OK
ir 17 un 10 minuutes reekinaam ka mums ir jabrauc uz finishu, , lai ieklautos laikaa,, finishu nezinaam kur atrodas ,, , nemu laptopu,, Js latvia , , skatos strap kandavu un sabili kaadus krogus kreisajaa pusee, , Oooo tur ir pat divi nemu marsruta punktus, , Jaunpils - Plostkrogs, , marsruts sastaadits braucam ,, pilniigi ieklaujamies Csn,, edam maiziites , , dzeram teeju , , klausaamies radio tad ariii Gustavo viesiibas viesniicaa,, , 18:00 ierodamies plostkrogaa, , noparkojamies,, uzreiz klat divas meitenes kuras grib savakt kontrolkartes,, un veel kauko , , vinas izbriinaa jautaa kaa mees atradamm finshu jums ir panemti tikai pirmaa liimena divi KP,, Muusu atbilde braucam Bosu liimenii, , taaaa luuk ,, 19:35 ierodas otraa un treshaa komanda,,
Rezumee: konkreeti ir jaizlasa, reglaments, , ruupiiga izpeete tikai dod rezultaatu ,, pasaakums lai arii gruuts bet intresants ,, tomeer labs un lai citi nečikst ka organizatori taadi p[ii kas čakaree citus vienkaarsi paši vien esma vainiigi jaalasa jaadraudzeejas ar galvu,,
Paldies jaaizsaka komandai Stuumeeji kuri vnk Rulzz,,
organizatori kuri iedeva diplomu par Atraako ierasanos,,,
manam Sturmanim Jurčikam bez vinja nu neekaadi...
,, tika nobraukti 562 kilometri ,, gaidu naakamo pasaakumu septembriii,,,
Paldies
|